بررسی ثبت برند در چین

با ثبت برند در چین می توانید راه ورود کسب و کار خود را به بازارهای جهانی را هموار بخشید تا به موفقیت بالایی دست پیدا کنید.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بررسی ثبت برند در چین 

آشنایی با ثبت برند در چین

کشور چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور در دنیا شناخته می شود. چین توانسته ساختارهای اقتصادی خود را اصلاح و بهبود ببخشد؛ در نتیجه رشد اقتصادی بالایی را تجربه کند. بدین گونه  امروزه به کشور چین لقب بزرگترین صادرکننده در دنیا را داده اند. به سبب بازار اقتصادی بسیار مناسب چین در دنیا، افراد زیادی به دنبال ثبت برند در چین هستند.

افرادی که قصد ثبت برند در کشوری دارند، باید نسبت به عضویت کشورها در معاهده مادرید مطمئن شوند. ثبت برند در چین برای ایرانیان مقدور است؛ چرا که هر دو کشور ایران و چین عضو معاهده مادرید هستند. 

با ثبت برند در چین می توانید موفقیت های بسیاری را به دست آورید. چرا که کشور چین یک کشور اقتصادی و شناخته شده در دنیا است. با این کار دسترسی راحت تر به بازارهای بزرگ همسایه نظیر: هند، ژاپن و تایلند برای شما مقدور خواهد گشت. ورود کسب و کار به یک زنجیره عملکردی و موفقیت روزافزون آن از دیگر مزایای ثبت برند در کشور چین است. شما می توانید به منظور ثبت برند در کشور چین با کارشناسان مربوطه در بیسان کمپانی تماس بگیرید و از آن ها در این زمینه مشاوره بگیرید.

 

مدارک موردنیاز جهت ثبت برند در چین
شما برای ثبت برند در چین باید فرم ها و مدارکی را ارائه دهید تا امکان ثبت برند برای شما فراهم گردد. در ذیل به این مدارک و فرم های موردنیاز جهت ثبت برند پرداخته ایم.
از این مدارک موردنیاز ابتدا می توان به فرم تقاضانامه جهت درخواست بین المللی ثبت برند اشاره کرد. این فرم باید به اداره ثبت علائم تجاری تحویل داده شود. برخی افراد خود مستقیماً کارهای مربوط به ثبت برند را به دست می گیرند. در این صورت باید مدیران و صاحبان حق امضا و مهر، معرفی نامه بر روی سربرگ شرکت را امضا کنند و سپس آن را ارائه دهند. البته برخی افراد نیز هستند که کارهای مربوط به ثبت برند را به وکیل می سپارند. در این صورت باید وکالتنامه رسمی را ارائه و تحویل دهند. 
از مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در چین می توان به وجود و ارائه اصل کپی شناسنامه و کارت ملی مدیران و دارندگان حق امضا و همچنین کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اشخاص حقیقی اشاره کرد. ثبت برند در کشور چین نیازمند مدارک متعددی است که از دیگر مدارک می توان برگ محاسبه هزینه ها، فرم مخصوص لاتین و رسید مربوط به پرداخت هزینه بررسی اظهارنامه بین المللی را عنوان کرد. همچنین در هنگام کارهای مربوط به ارائه مدارک باید اصل گواهی ثبت علامت تجاری در ایران را به منظور رویت ارائه دهید. البته کپی آن به منظور ارائه و نگهداری در پرونده نیز الزامی است.
گفتنی است که ثبت برند در چین باید با آگاهی و اطلاع کافی صورت گیرد و تمام مدارک لازم بدون نقص ارائه شود تا روال ثبت برند به درستی طی گردد. شما می توانید بدین منظور از شرکت بیسان کمپانی مشاوره بگیرید تا شما را در طی روال قانونی ثبت برند راهنمایی کنند.

 

ثبت برند در کشور چین

 

سخن نهایی
برند یک نوع علامت تجاری است که یک شرکت برای شناخته شدن و تمایز کالاهای تولیدی خود از دیگر کالاها در نظر می گیرد. برند را می توان نوعی بازاریابی محصول عنوان کرد که آگاه سازی مشتریان از خدمات و محصولات مبدا تولیدی را به دنبال خواهد داشت. لازم به ذکر است که امروزه ثبت برند تجاری در حوزه وسیع تر جهانی رایج شده است. این امر به سبب توسعه تجارت بین المللی با در نظر گرفتن حقوق جهانی و مقررات بین المللی محقق گردیده است. 
ثبت برند در چین یکی از ثبت برندهایی است که با محبوبیت و استقبال بسیاری رو به رو شده است. اگر شما مایل به ثبت برند در کشور چین هستید و آگاهی کافی از امور مربوط به آن را ندارید، می توانید از شرکت بیسان کمپانی کمک بگیرید. بیسان کمپانی را می توان بهترین شرکت مهاجرتی عنوان کرد. بیسان کمپانی با بهره گیری از کارشناسان متخصص و با تجربه شما را در امور ثبت شرکت، اقامت، ثبت برند، افتتاح حساب در خارج کشور و مشخص کردن مسیرهای مناسب مهاجرتی یاری می دهند. این شرکت در نظر دارد که بهترین خدمات خود را در زمینه های مذکور به مشتریان خود ارائه دهد تا کیفیت کار خود را اثبات و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

 

مقالات مرتبط

جدیدترین قوانین 2024 برای افتتاح حساب بانکی در چین ادامه مطلب
بررسی ثبت برند در چین ادامه مطلب
راهنمای جامع ویزای توریستی چین و ژاپن ادامه مطلب
گذری کوتاه بر موضوع مهاجرت به چین ادامه مطلب
تماس و مشاوره