بررسی شرایط و مراحل ثبت شرکت در اسپانیا

بیسان کمپانی بهترین شرکت مهاجرتی در زمینه مهاجرت، اقامت و ثبت شرکت در اسپانیا است که راهنمای خوبی برای شما در این زمینه ها خواهد بود.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بررسی شرایط و مراحل ثبت شرکت در اسپانیا

آشنایی با ثبت شرکت در اسپانیا

اسپانیا یک کشور با رشد اقتصادی بالا در اروپا است که زمینه پیشرفت کسب و کار در آن به راحتی فراهم است. این کشور به بازارهای بزرگ جهانی در اروپا دسترسی آزاد دارد. همچنین اسپانیا دارای آب و هوایی سالم و دلپذیر است که به همین سبب اسپانیا به مقصد مهاجرتی بسیاری از ایرانیان مهاجر تبدیل گشته است. البته لازم به ذکر است که برخی از ایرانیان ثبت شرکت در اسپانیا را به عنوان عاملی جهت پیشرفت کسب و کار خود و هم اقامت در اسپانیا مناسب می دانند.

بهتر است قبل از شروع به ثبت شرکت در کشور اسپانیا از شرایط آن مطلع شوید. به عنوان مثال، داشتن گواهی ثبت NIE و ویزای کار اسپانیا از الزامات و شرایط ثبت شرکت در کشور اسپانیا برای ایرانیان خواهد بود. 

 

مراحل ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا نیازمند طی مراحل متعددی است که باید به ترتیب و به درستی صورت گیرند. در ذیل به این مراحل به اختصار پرداخته ایم.

در ابتدا باید عنوان کرد که آیا خود مسئول انجام مراحل ثبت هستید یا کارهای ثبت شرکت را به وکیل سپرده اید. در صورت انجام مراحل توسط یک وکیل، باید به او وکالت قانونی دهید. دریافت شماره NIE به عنوان اولین مرحله ثبت شرکت در کشور اسپانیا است. دریافت این شماره امکان افتتاح حساب برای خارجیان در اسپانیا را فراهم می سازد. مرحله دوم، گواهی منحصر به فرد بودن نام شرکت دریافت شود. مرحله سوم، یک حساب بانکی با حداقل سرمایه لازم با نام شرکت در اسپانیا افتتاح شود. مرحله چهارم، تعیین سهامداران و مدیر شرکت است. مرحله پنجم، اساسنامه شرکت در دفتر اسناد بانکی اسپانیا ثبت گردد. مرحله ششم، به سازمان مالیاتی مراجعه شود. مرحله هفتم، شماره شناسایی مالیاتی نهایی شرکت (CIF) را از ادارات سازمان مالیاتی دریافت کنید. مرحله هفتم، مراجعه به تامین اجتماعی و ثبت شرکت به صورت رسمی در تامین اجتماعی است. 

برای اطلاع کامل از این مراحل و نکات مربوط به هر یک از مراحل توصیه می شود با تیم بیسان کمپانی در ارتباط باشید و از آن ها درباره این مراحل مشاوره بگیرید.

 

مزایای ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا با مزایای بسیاری همراه است که بدین سبب، سرمایه گذاران بسیاری به سمت این امر سوق پیدا کرده اند. در ادامه به برخی از آن ها به اختصار پرداخته ایم.

با ثبت شرکت در اسپانیا می توان به بازارهای جهانی دسترسی آسان و راحت داشت. در واقع این امر تجارتی موفق برای صاحبان کسب و کار و معرفی شدن محصولات و خدمات شرکت خود در بازارهای جهانی را در پی خواهد داشت. با ثبت شرکت در کشور اسپانیا می توانید ویزای شینگن برای تمامی اعضای خانواده خود اخذ نمایید. همچنین با ثبت شرکت می توانید یک برند اروپایی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. با این امر، محصولات و خدمات شما با استقبال و فروش بیشتری مواجه خواهد شد. بهتر است بدانید که کشور اسپانیا در روند ثبت شرکت قوانین اجباری زیادی همچون داشتن شریک اسپانیایی برای موسسان و مدیران شرکت در نظر نگرفته است. در نهایت باید عنوان کرد که اگر شما حداقل سه سال از ثبت شرکت در اسپانیا با مدیریت شما گذشته باشد، شما می توانید اقامت دائم خود در این کشور را درخواست دهید تا بتوانید از حقوق شهروندی موجود در اسپانیا برخوردار شوید.

درست است که ثبت شرکت در اسپانیا از مزایای بسیاری برخوردار است اما باید از شرایط و مقررات تاسیس شرکت در کشور اسپانیا اطلاع داشته باشید تا شاهد موفقیت روزافزون ثبت شرکت خود در این کشور باشید. پیشنهاد ما به شما مشاوره با کارشناسان باتجربه بیسان کمپانی است. کارشناسان این تیم،  کارهای مهاجرت و ثبت شرکت در اسپانیا را به وضوح برای شما عنوان کرده و به شما در این امر یاری می دهند.

 

ثبت شرکت در کشور اسپانیا

 

کلام آخر
کشور اسپانیا از آب و هوای مناسب، زیبایی های طبیعی و زیرساخت های مناسب جهت پیشرفت کسب و کارها برخوردار است. بدین منظور، اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای محبوب در اروپا جهت مهاجرت و اقامت نامبرده می شود. ثبت شرکت در اسپانیا ایده ای است که به ذهن بسیاری از مشتاقان سرمایه گذاری در اسپانیا خطور می کند. این امر نیازمند تحقیق و مشاوره با افراد متخصص مربوطه است. شرکت بیسان کمپانی با برخورداری از کارشناسان متخصص و زبده به عنوان بهترین شرکت مهاجرتی شناخته می شود که کارشناسان آن می توانند ابهامات شما را در زمینه ی مهاجرت رفع و به سوالات شما به وضوح پاسخ دهند. شما می توانید با مراجعه به بیسان کمپانی از شرایط ثبت شرکت در اسپانیا آگاه شده و مراحل آن را به درستی طی نمایید. این گونه می توانید پیشرفت و موفقیت شرکت خود را تا حد بسیاری برای خود تضمین کنید.

مقالات مرتبط

معرفی ویزای دیجیتال نومد اسپانیا ادامه مطلب
خرید ملک در اسپانیا برای سرمایه‌گذاری یا اقامت ادامه مطلب
بررسی مزایای خرید فرانچایز در اسپانیا ادامه مطلب
بررسی شرایط و مراحل ثبت شرکت در اسپانیا ادامه مطلب
تماس و مشاوره