آشنایی با انگلیس و اقامت در آن

انگلیس و اقامت در آن، بدون شک مهمترین هدف بسیاری از افرادی است که به دنبال رویای زندگی بهتری می باشند.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

آشنایی با انگلیس و اقامت در آن

انگلیس و اقامت در آن بدون تردید رویای بسیاری از افرادی است که به دنبال زندگی بهتر و امکانات پیشرفته تری هستند. کشور انگلیس، همواره جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین کشورهای اروپایی بوده است. در واقع به دلیل انگلیسی بودن زبان رسمی آن، راحت تر می توان با شهروندان این کشور صحبت کرد. از دیگر دلایل افزایش مهاجرت به انگلیس می توان به ساختار اقتصادی قدرتمند، سیستم آموزشی پیشرفته و خدمات درمانی و رفاهی بی نظیر اشاره کرد. البته مهاجرت به انگلیس دارای شرایط و قوانین مختلفی است که بر اساس آن، افراد اجازه ورود به انگلیس و اقامت در آن را خواهند داشت. پس در این مقاله قصد داریم که شما را با اقامت در انگلیس و شرایط آن آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

 

انگلیس و شرایط اقامت در آن

 

 

انگلیس و اقامت در آن:

مهاجرت به انگلیس و دریافت اقامت این کشور از سال 1945 تا به حال ادامه داشته است و هر ساله بسیاری از مردم جهان با دریافت شرایط لازم، مجاز به اقامت در این کشور خواهند شد. پس بایستی در ادامه به بررسی انواع اقامت در انگلیس، شرایط و روش های آن بپردازیم.

 

 

 

معرفی انواع اقامت در انگلیس:

 به طور کلی، زندگی در انگلیس و اقامت در آن، دارای دو نوع موقت و دائم می باشد. اقامت موقت انگلیس از طریق تمامی ویزاها امکان پذیر است. در واقع افراد پس از اخذ اقامت موقت این کشور و گذراندن چند سال در آن می توانند برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایند. همچنین بایستی بگوییم که اقامت دائم پس از گذشت 5 الی 10 سال به افراد داده می شود. البته در برخی از ویزاهای این کشور از جمله ویزای تحصیلی، دارندگان آن مجاز به اخذ اقامت دائم انگلیس نمی باشد. به عبارتی چنانچه افراد قصد اقامت دائم پس از تحصیل را داشته باشند، می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

همواره مهاجرت کردن به انگلیس و اقامت در آن مشکلات بسیار زیادی داشته است. به همین خاطر می توانید از مشاورین بیسان کمپانی مشورت بگیرید. بیسان کمپانی، بهترین شرکت مهاجرتی، همراه شما در مسیر مهاجرت، اقامت، ثبت شرکت و باز کردن حساب در خارج از کشور است.

 

 

 

روش های اقامتی انگلیس را بشناسید!:

به طور کلی شرایط و روش های مهاجرت کردن به انگلیس و اقامت در آن عبارتند از:

•    مهاجرت کاری به انگلیس: این روش از مهاجرت، نیازمند وجود یک کارفرمای مقیم انگلیس می باشد و بایستی فرد متقاضی، دعوت نامه کاری دریافت کند.

•    مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی: مهمترین نکته این روش مهاجرت، عدم وجود اقامت دائم است.

•    اقامت از طریق سرمایه گذاری: این روش از طریق سه نوع ویزای استارت آپ، نوآفرینی و ثبت شرکت امکان پذیر می باشد.

•    اخذ اقامت از طریق ازدواج: امکان اخذ اقامت در انگلیس از طریق ازدواج برای تمامی افراد بالای 16 سال وجود دارد.

•    اقامت از طریق تمکن مالی: در این روش افراد بایستی، مدارکی دال بر درآمد خود به نهادهای کشور انگلیس ارائه نمایند.

•    اقامت از طریق پناهندگی: این روش برای افرادی که در زمینه های مذهبی، سیاسی، نژادی و ملیتی تهدید می شوند، مناسب است.

 

 

 

شرایط اقامت در انگلیس به چه صورت است؟ :

شرایط انگلیس و اقامت در آن عبارتند از:

•    شرایط اخذ ویزای Tier 1: برای دریافت این ویزا، افراد بایستی بالای 18 سال باشند و میزان سرمایه آنها بیش از 2 میلیون پوند باشد.

•    شرایط دریافت ویزای Tier 5، Tier 3 و  Tier 2: مهم ترین شرایط اخذ این ویزا، داشتن سابقه کار، سن پایین تر از 50 سال، سلامت روانی و جسمی است.

•    شرایط گرفتن ویزای Tier 4: برای دریافت این نوع از ویزا افراد بایستی مدارک بورسیه، گردش حساب شخصی و کارنامه قبولی خود را ارائه نمایند.

 

مقالات مرتبط

افتتاح حساب بانکی در چین ادامه مطلب
آشنایی با انگلیس و اقامت در آن ادامه مطلب
آشنایی با شرایط اقامت عمان و باز کردن حساب ادامه مطلب
بررسی شرایط دریافت اقامت کشور انگلستان ادامه مطلب
تماس و مشاوره