بررسی شرایط دریافت اقامت کشور انگلستان

در این محتوا با مفاهیم مختلفی در رابطه با اقامت کشور انگلستان و برخی مفاهیم پیرامون این مسئله آشنا خواهیم شد.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

در سال های گذشته میزان مهاجرت مردم کشور ایران به سایر کشور های مختلف اروپایی رواج گسترده ای یافته است. در همین راستا کشور های اروپایی مختلفی به منظور پذیرش مهاجرین، شرایطی را برای آن ها در نظر گرفته اند. کشور انگلستان به عنوان یکی از گزینه های مطلوب برای مهاجرت شناخته شده که از روش های مختلفی به پذیرش مهاجر می پردازد. در سال های گذشته مجموعه های مهاجرتی بسیار زیادی به صورت تخصصی نسبت به دریافت اقامت کشور انگلستان برای مهاجران اقدام کرده اند. نیاز است که بدانید، میزان متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور انگلستان را دارند، نسبتا زیاد می باشد. به همین دلیل نیاز است تا این افراد اطلاعات مفیدی را در این زمینه کسب کنند.

در سال های گذشته مردم بسیار زیادی از کشور ایران به دنبال اقامت کشور انگلستان از طریق مختلف بوده اند. به همین منظور کشور انگلیس نیز چندین روش مختلف را برای اخذ اقامت خود تعیین کرده است تا به پذیرش مهاجران بپردازد. مجموعه بیسان سرو آوا و بیسان کمپانی به عنوان یک مجموعه فوق العاده برای ارائه خدمات لازم در این زمینه شناخته می شوند. اما قبل از هر چیزی نیاز است تا مهاجرین اطلاعات زیادی را در رابطه با شرایط مهاجرت به انگلیس به دست آورند.

 

دریافت اقامت کشور انگلیس

اقامت کشور انگلستان از طریق کار

یکی از روش های مهاجرت به کشور انگلستان، از طریق کار در این کشور می باشد که باید یک کارفرمای مقیم انگلستان برای شما دعوتنامه ارسال کند. در نوع دیگر اقامت کاری کشور انگلستان، به فرد 6 ماه فرصت داده می شود تا در جستجوی کار باشد. لازم به ذکر است که این ویزا ها پنج سال اعتبار دارند که در صورت ادامه فعالیت در کشور انگلستان قابل تمدید خواهند بود. لازم به ذکر است که در صورت فعالیت ده ساله در این کشور شما می توانید به دریافت اقامت دائمی کشور انگلیس اقدام کنید.

اقامت کشور انگلیس از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور انگلستان نیز به عنوان یکی دیگر از روش های کسب اقامت کشور انگلستان می باشد. در این اقامت شما می توانید خانواده خود را نیز ساکن کشور انگلیس کنید. حداقل مبلغ سرمایه گذاری شما دو میلیون پوند بوده که شما باید از طریق آن نسبت به سرمایه گذاری در شرکت های انگلیسی یا خرید سهام آن ها اقدام کنید. توجه داشته باشید که اقامت اولیه ارائه شده از سوی این کشور به مدت 6 سال می باشد. پس از این اقامت کشور انگلیس با توجه به شرایط شما نسبت به تمدید یا دائمی کردن اقامت شما اقدام خواهد کرد.

اقامت انگلیس از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش های دریافت اقامت کشور انگلستان، به دست آوردن این اقامت از طریق ازدواج می باشد. این اقامت تنها به افراد بالای 16 سال ارائه می شود و در غیر این صورت باید با اجازه پدر و مادر ازدواج صورت بگیرد. لازم به ذکر است که زمان ازدواج افرادی که هویت آن ها مربوط به کشور های عضو اتحادیه اروپا نمی شود، باید حداقل دو سال باشد. این مسئله بدین معناست که افرادی که هویت آن ها جزو کشور های اتحادیه اروپا نیست، باید حداقل دوسال از زندگی خود را گذرانده باشند. این قانون به منظور جلوگیری از ازدواج های ساختگی می باشد.

 

اقامت کاری انگلستان

دریافت اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت

این روش نیز به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای دریافت اقامت کشور انگلستان شناخته می شود. در این روش فرد موردنظر باید حداقل سرمایه دویست هزار پوندی را در اختیار داشته باشد و مدارک مربوط به دانش زبان او تکمیل باشد. داشتن مدرک c1 از جمله مدارکی بوده که باید فرد موردنظر داشته باشد. توانایی پرداخت هزینه های مربوط به خانواده نیز از جمله مواردی بوده که فرد نیاز به آن خواهد داشت.

مقالات مرتبط

افتتاح حساب بانکی در چین ادامه مطلب
آشنایی با انگلیس و اقامت در آن ادامه مطلب
آشنایی با شرایط اقامت عمان و باز کردن حساب ادامه مطلب
بررسی شرایط دریافت اقامت کشور انگلستان ادامه مطلب
تماس و مشاوره