بررسی ثبت شرکت در فرانسه

ثبت شرکت در فرانسه دارای مراحل و شرایط متعددی است که با آگاهی از آن ها می توانید اقامت دائم در این کشور را به دست آورید.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بررسی ثبت شرکت در فرانسه

آشنایی با ثبت شرکت در فرانسه

ثبت شرکت در فرانسه به عنوان یکی از بهترین روش ها جهت مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری شناخته شده است. با ثبت شرکت در کشور فرانسه می توان کارهای اقامت خود در این کشور راحت تر طی کرد. 

شروع هر کار و ادامه ی آن مستلزم برخورداری از اطلاعات مربوط به آن است تا بتوان آن را با موفقیت آغاز نمود و سپس روال پیشرفت آن را مشاهده و طی نمود. برای ثبت شرکت در فرانسه نیز باید از مراحل، شرایط ثبت شرکت و مزایای آن آگاهی داشته باشید.

گفتنی است که ثبت شرکت در فرانسه نیازمند مدارک متعددی است که باید نسبت به تمام آن ها آگاه بود. تحقیق در بازار، پیشبینی بودجه و بررسی برنامه های مالی و هزینه های ثبت شرکت در کشور فرانسه و سپس انتخاب وضعیت حقوقی از اقدامات قبل از ثبت شرکت در کشور فرانسه خواهد بود. تمام این مراحل و اقدامات باید به درستی صورت گیرند. عدم اطلاع از آن ها می تواند برای ثبت شرکت شما معضلی باشد. به همین دلیل بهتر است که با تیم متخصص بیسان کمپانی تماس بگیرید. سپس از مشاوره های آن ها در هنگام طی روال ثبت شرکت در کشور فرانسه برخوردار شوید.

 

مراحل ثبت شرکت در فرانسه

ثبت شرکت در فرانسه باید طبق روال قانونی خود به درستی طی و تکمیل شود تا به نتیجه موثر خود برسد. برای ثبت شرکت ابتدا باید یک طرح تجاری نگارش شود. با این کار هدف از تاسیس شرکت در فرانسه تعیین می شود. در مرحله ی دوم، انتخاب ساختار شرکت و آیین نامه ی آن مطرح می گردد. افتتاح حساب بانکی تجاری در فرانسه مرحله ی بعدی است. در مرحله ی چهارم، سپرده سرمایه را در حساب بانکی خود در فرانسه ایجاد کنید. پس از آن، نوبت به تبلیغات شرکت شما به صورت قانونی فرا می رسد. در واقع شما شرکت خود را به صورت رسمی و عمومی به دنیا معرفی می کنید. 

مرحله ششم، یک شخصیت حقوقی برای شرکت خود ایجاد کنید. در واقع در این مرحله باید مدارک و اسناد لازم جهت ثبت شرکت جمع آوری گردد. اسناد و مدارک موردنیاز باید به اداره های دولتی مناسب ارسال شوند تا مهر و امضا گردند. مرحله ی هفتم، شرکت شما در فرانسه ثبت می شود و دارای شناسه ی شرکت خواهید شد. در مرحله ی آخر، به شما پیشنهاد می شود که یک حسابدار فرانسوی برای شرکت خود برای اطلاع از تمام قوانین مالیاتی و حسابداری کشور فرانسه استخدام کنید. 

 

مزایای ثبت شرکت در کشور فرانسه

ثبت شرکت در فرانسه از مزایای بسیاری برخوردار است که هر کسی قادر به ثبت شرکت در این کشور خواهد بود. کشور فرانسه دارای زیرساخت های تجاری کافی است. این کشور از بزرگترین اقتصادها در اتحادیه اروپا برخوردار است. اقامت در فرانسه و یا شهروندی اتحادیه اروپا از الزامات ثبت شرکت در کشور فرانسه نیست. این امر بدین معنی است که شما اگر در خارج از فرانسه زندگی می کنید، امکان ثبت شرکت در فرانسه برای شما وجود دارد. 

لازم به ذکر است شما می توانید از طریق ثبت شرکت در کشور فرانسه اقامت دائم در این کشور را به دست آورید. بانک های بخش دولتی به شرکت های با فعالیت های نوآوری مالی و تحقیق و توسعه وام های کم بهره اعطا می کند. گفتنی است که ثبت شرکت در فرانسه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی هزینه های کمتری را می طلبد که از دیگر مزایای منحصر به فرد ثبت شرکت در کشور فرانسه خواهد بود.

 

ثبت شرکت در کشور فرانسه


جمع بندی
کشور فرانسه یک کشور اقتصادی است که افراد زیادی مایل به اقامت و یا سرمایه گذاری در این کشور هستند. بهتر است قبل از انجام مهاجرت به این کشور و تصمیماتی نظیر: اقامت در فرانسه و یا ثبت شرکت در این کشور با افراد متخصص مربوطه مشورت کنید. گروه بیسان کمپانی بهترین شرکت مهاجرتی است که علاقه مندان به مهاجرت، اقامت و یا ثبت شرکت در فرانسه را یاری می دهد. ثبت شرکت در فرانسه نیازمند اطلاع از مراحل، شرایط و نکات مربوط به آن است. به همین خاطر اگر می خواهید روال قانونی ثبت شرکت در کشور فرانسه را به خوبی انجام دهید، به شما پیشنهاد می دهیم که به شرکت بیسان کمپانی مراجعه کنید تا از خدمات آن به بهترین نحو بهره مند شوید.

مقالات مرتبط

10 مزیت خرید ملک در فرانسه ادامه مطلب
آشنایی با مزایا و روش های دریافت پاسپورت دومینیکا ادامه مطلب
بررسی ثبت شرکت در فرانسه ادامه مطلب
اقامت تمکن مالی فرانسه و شرایط آن ادامه مطلب
تماس و مشاوره