اقامت تمکن مالی فرانسه و شرایط آن

اقامت تمکن مالی فرانسه و شرایط آن در این متن بررسی شده و درباره نحوه گرفتن اقامت خود حمایتی، مزایا و مدت زمان اعتبار این نوع اقامت گفتگو می‌کنیم.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

اقامت تمکن مالی فرانسه و شرایط آن 

آشنایی با فرانسه 

اقامت تمکن مالی فرانسه یا خود حمایتی یکی از شیوه‌های رایج برای اخذ اقامت در این کشور است. قبل از اینکه به صورت اختصاصی به این موضوع بپردازیم، خوب است با این کشور اروپایی آشنا شویم. همانطور که می‌دانید، فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که مهاجر پذیر است. این کشور عضو اتحادیه اروپا است و در غرب این قاره واقع است. فرانسه با آلمان، موناکو، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک و لوکزامبورگ مرز زمینی دارد. از نظر جمعیت پس از آلمان، دومین کشور پرجمعیت اروپا می‌باشد. جمهوری فرانسه به لحاظ پشتوانه تاریخی، فرهنگی، هنری و علمی جذابیت بسیاری برای هنرمندان و دیگر افراد دارد. فرانسه با مناظر زیبا و طبیعت شگفت انگیز، هر ساله مهاجرین و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. کارشناسان بیسان کمپانی، برای اخذ این نوع اقامت به شما یاری خواهند رساند.

 

اقامت تمکن مالی فرانسه چیست؟ 

یکی از آسانترین و ارزانترین روش‌های مهاجرتی به این کشور، گرفتن اقامت تمکن مالی فرانسه است. برای گرفتن اقامت در فرانسه به این روش نیازی به سرمایه گذاری نیست. این نوع اقامت به دلایل مزایای بسیاری که دارد، مورد تقاضای افراد زیادی قرار گرفته است. چنانچه متقاضی گرفتن اقامت فرانسه هستید، کافی است یک سری مدارک، دال بر تمکن مالی خود را به نهادهای مربوطه ارسال نمایید. در این روش، باید میزان دارایی‌ها و تمکن مالی خود را به دولت و ماموران مهاجرتی فرانسه ثابت کنید. در این شیوه از اخذ اقامت، به انتقال دارایی از خاک ایران به فرانسه نیازی نیست. حتی فرد مهاجر، به سرمایه گذاری یا ثبت شرکت نیز نیازی نخواهد داشت. این گونه اخذ اقامت برای کسانی مناسب است که به سرمایه گذاری و پرداخت مالیات تمایل ندارند. 

 

اقامت تمکن مالی فرانسه، دارای چه شرایطی است؟ 

برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه، لازم است سرپرست خانواده ثابت کند که در هر ماه دارای حقوق ثابت و کافی است. سه هزار یورو از این حقوق باید به صورت ماهانه به خود فرد اختصاص یابد. همسر متقاضی نیز باید هزار و چهارصد یورو از درآمد همسرش نفع ببرد. هفتصد و پنجاه یورو از درآمد ماهیانه فرد متقاضی نیز به فرزندان زیر هجده سال می‌رسد. 

 

اثبات تمکن مالی فرانسه از چه راه هایی صورت می گیرد؟ 

اقامت تمکن مالی فرانسه، باید از طریق منابعی به اثبات برسد. سود سپرده بانکی یکی از این منابع است که می‌تواند نشان دهد، فرد متقاضی واجد این شرایط است. سود سهام شرکت، موسسه یا کارخانه نیز از دیگر منابعی است که فرد متقاضی را از نظر تمکن مالی واجد شرایط معرفی می‌کند. اجاره مستغلات بر مبنای سند ملکی رسمی و اجاره نامه رسمی نیز از دیگر راه‌هایی است که تمکن مالی فرد را به اثبات می‌رساند. حقوق بازنشستگی از دیگر منابعی است که ثابت می‌کند، فرد متقاضی می‌تواند تمکن مالی داشته باشد. 

 

اقامت تمکن مالی فرانسه و شرایط آن رودخانه سن و جاذبه های گردشگری آن

 

هر یک از منابع معرفی شده در متن بالا، باید به تنهایی بتوانند دست‌کم درآمد پیوسته و ماهیانه فرد را نشان بدهند. حداقل درآمد ماهیانه، حدود سه هزار یورو می‌باشد. این درآمد، باید مستمر و بدون وقفه به حساب فرد متقاضی واریز شود. اگر درآمد ماهیانه هر یک از این منابع به این مبلغ نرسد، خوشبختانه ترکیب این منابع جهت پوشش سطح درخواستی، امکان پذیر می‌باشد. در این صورت، ضمن درآمد حداقل، به یک سند شش دانگ نیز نیاز خواهد بود. 

 

مدت زمان اعتبار اقامت فرانسه از مسیر تمکن مالی چگونه است؟ 

مدت زمان اعتبار اقامت تمکن مالی فرانسه، پنج سال می‌باشد. این اعتبار برای سرپرست خانواده و همسر و برای فرزندان زیر هجده سال او در نظر گرفته شده است. پس از پنج سال، اقامت پدر و مادر به اقامت پنج ساله یا همیشه‌گی اتحادیه اروپا تغییر می‌کند. بعد از آن برابر قوانین مهاجرتی می‌توان برای اخذ پاسپورت اقدام نمود. 

 

برای تمدید اقامت فرانسه از مسیر تمکن مالی چه باید بکنیم؟ 

برای تمدید اقامت تمکن مالی فرانسه، می‌توان به دو شیوه اقدام نمود. شما با ارائه سند ملک، اجاره نامه و گواهی‌نامه بانک مبنی بر میزان سود هر ماهه سپرده بانکی در ایران، می‌توانید اقامت خود را تمدید کنید. همچنین، می‌توانید از موجودی حساب بانکی خود در فرانسه، رونوشت تهیه کرده و به مقامات مربوطه ارائه دهید. این موجودی حساب، باید با میزان درآمد مورد نیاز برای همه خانواده در تمام سال برابر باشد؛ به عنوان مثال برای تمدید اقامت از مسیر تمکن مالی یک خانواده دو نفره، لازم است سه هزار یورو در حساب فرد متقاضی وجود داشته باشد. این میزان برای یک ماه این خانواده در نظر گرفته شده است. 

 

اقامت تمکن مالی فرانسه و شرایط آن راهنمای گرفتن اقامت فرانسه

 

مزایای اقامت فرانسه از مسیر تمکن مالی 

شما از طریق اقامت تمکن مالی فرانسه نه تنها اقامت این کشور را به دست می‌آورید، بلکه می‌توانید در نزد بانک‌های معتبر فرانسه نیز حساب بانکی داشته باشید. تحصیلات شما در دانشگاه‌های معتبر فرانسه رایگان خواهد بود. تمدید این نوع اقامت آسان است. همچنین شما می‌توانید از بیمه‌های پزشکی و درمانی معتبر در اروپا نیز بهره مند شوید. این نوع اقامت محدودیت سنی نداشته و امکان رفت و آمد آزاد را به شما می‌دهد تا به کشورهای اتحادیه اروپا مسافرت نمایید. همچنین امکان سفر شما به کشورهای حوزه شینگن نیز با این اقامت، بلامانع است. ناگفته نماند، این نوع اقامت، از بهترین و بالاترین سطوح اقامتی در فرانسه به شمار می‌رود.

شما با این روش می‌توانید پس از دو سال برای گرفتن پاسپورت فرانسوی اقدام نمایید. در انتها باید خاطر نشان کرد، با دریافت این نوع اقامت، گرفتن ویزای دیگر کشورها کار راحتی خواهد بود. با اخذ اقامت فرانسه می‌توانید به راحتی ویزای کشورهایی چون ایالات متحده، کانادا، استرالیا و انگلستان را به دست آورید. دفتر مهاجرتی بیسان، به عنوان بهترین دفتر مهاجرتی، برای اخذ اقامت تمکن مالی در این کشور به شما مشاوره ارائه خواهند داد. 

مقالات مرتبط

10 مزیت خرید ملک در فرانسه ادامه مطلب
آشنایی با مزایا و روش های دریافت پاسپورت دومینیکا ادامه مطلب
بررسی ثبت شرکت در فرانسه ادامه مطلب
اقامت تمکن مالی فرانسه و شرایط آن ادامه مطلب
تماس و مشاوره