10 مزیت خرید ملک در فرانسه

خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت یکی از زیباترین کشورهای اروپایی! با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با مزیت‌های این شیوه‌ی سرمایه‌گذاری آشنا کنیم.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

10 مزیت خرید ملک در فرانسه

شرایط خرید ملک در فرانسه
سرمایه‌گذاری در کشور فرانسه یکی از روش‌های مهاجرتی است که طی سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. زیرا که برای خرید ملک در فرانسه به تخصص خاصی نیاز نخواهید داشت. در صورتی که شرایط زندگی در فرانسه نظر شما را به خود جلب کرده است، خرید ملک می‌تواند آسانترین روش مهاجرتی برای شما عزیزان باشد. اقدام از طریق ویزای سرمایه‌گذاری فرانسه و همچنین ویزای خود حمایتی این کشور، مسیر ورود شما به قلب اروپا را هموار خواهد کرد. برای دریافت این ویزا نیازی به داشتن اقامت فرانسه نیست. تنها افراد بالاتر از 18 سال مجاز به خرید ملک در فرانسه هستند. ملکی مورد نظر، می‌بایست به ازای هر عضو خانواده دارای 14 متر مربع فضای مسکونی باشد. البته دولت فرانسه برخلاف سایر کشورها، در مورد قیمت ملک سختگیری خاصی ندارد و مبلغ پایه‌ای را در نظر نگرفته است. اما توجه داشته باشید که حداقل قیمت خانه در فرانسه از حدود 10,000 تا 350,000 یورو در شهرها و مناطق مختلف متفاوت است.
از دیگر پیش‌نیازهای خرید خانه در فرانسه، داشتن تمکن مالی کافی جهت پرداخت هزینه‌های مربوط به خرید ملک، املاک‌داری، هزینه‌ی ثبت سند و ... می‌باشد. به همین علت کنسولگری فرانسه توجه خاصی به گردش حساب بانکی شما خواهد کرد. برای خرید ملک می‌توانید به کمک دریافت ویزای توریستی به فرانسه سفر کنید و با مالک حقیقی ملک دیدار نمایید. سپس به کمک یک وکیل کاردان مراحل دریافت وام مسکن را پشت سر نمایید. انعقاد یک قرارداد بر پایه‌ی منافع طرفین معامله اولین نکته‌ی مهمی است که می‌بایست به آن بپردازید. همچنین توجه داشته باشید که برای انجام تمامی مراحل اداری، از نهادهای دولتی استعلام بگیرید که ویژگی‌های ملک ثبت شده در قرارداد واقعی است یا خیر و اینکه در مدارک دولتی نیز به همین شیوه به ثبت رسیده است؟ 

 

مزیت‌های خرید ملک در فرانسه
کشور توریستی و شگفت‌انگیز فرانسه یکی از قدیمی‌ترین کشورهای اتحادیه اروپاست که برای شهروندان خود سطح خاصی از رفاه اجتماعی را فراهم کرده است. دولت فرانسه در سال‌های اخیر قوانین زیادی را به تصویب رسانده است تا به واسطه‌ی آنها مهاجرانی که قصد زندگی در این کشور زیبا را دارند، بتوانند از رفاه بی‌مانندی بهره‌مند شوند. از این رو، خرید ملک و زندگی در این کشور صنعتی، مزایای فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت. خوشبختانه دولت فرانسه نسبت به سایر دولت‌ها سختگیری بسیار کمتری نسبت به مهاجران دارد. حتی به  دلیل بافت اجتماعی و طرز فکر مردم این کشور، به ندرت می‌توان با تبعیضات نژادی یا مذهبی که در سایر کشورها حکمفرماست مواجهه شوید. به همین علت، خرید خانه در فرانسه کلید طلایی یک زندگی مرفه و پرآرامش است. از جمله مزیت‌های خرید ملک در فرانسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1.    دریافت ویزای شینگن و بهره‌مندی از مزیت‌های این ویزا. 
2.    عدم نیاز به حضور در فرانسه.
3.    عدم نیاز به داشتن اقامت در فرانسه و حتی سابقه‌ی سفر به این کشور برای خرید ملک. 
4.    کسب اجازه از سوی دولت فرانسه برای سایر انواع سرمایه‌گذاری‌ها مانند ثبت شرکت.
5.    امکان کسب درآمد در فرانسه در زمان خرید و حتی اجاره ملک. 
6.    امکان دریافت وام بانکی.
7.    احتمال بسیار پایین ریجکتی در پرونده‌ی مهاجرت.
8.    اجازه‌ی دریافت گواهینامه‌ی بین المللی رانندگی.
9.    امکان بهره‌مندی از خدمات بیمه پزشکی رایگان و سایر خدمات درمانی.
10.    امکان تحصیل رایگان فرزندان و اجازه‌ی کار همسر.

 

خرید ملک در فرانسه

 

اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

یکی از موضوعاتی که در زمان خرید ملک در فرانسه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، امکان دریافت اقامت دائم و پاسپورت این کشور می‌باشد. حتی ممکن است این سوال برای شما عزیزان نیز پیش‌آمده باشد که آیا با خرید خانه در این کشور امیدی برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت نیز وجود دارد؟ زیرا همانگونه که می‌دانید، سایر انواع ویزای سرمایه‌گذاری مانند ثبت شرکت، می‌توانند نهایتا به دریافت پاسپورت فرانسه منجر شوند.

متاسفانه براساس قوانین مهاجرتی فرانسه، پاسپورت این کشور به افرادی که از طریق خرید ملک اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند، وجود ندارد. به همین علت اگر به دنبال دریافت اقامت دائم فرانسه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از راه‌های دیگری برای رسیدن به این هدف اقدام نمایید. زیرا که با خرید ملک، دولت فرانسه به شما اجازه‌ی اقامت دائم را نخواهد داد. درنتیجه پاسپورت فرانسه نیز برای شما صادر نخواهد شد. بنابراین برای رسیدن به اقامت دائم و پاسپورت فرانسه می‌توانید از طریق ویزای تحصیلی، ازدواج، ثبت شرکت و ... اقدام نمایید.

مقالات مرتبط

10 مزیت خرید ملک در فرانسه ادامه مطلب
آشنایی با مزایا و روش های دریافت پاسپورت دومینیکا ادامه مطلب
بررسی ثبت شرکت در فرانسه ادامه مطلب
اقامت تمکن مالی فرانسه و شرایط آن ادامه مطلب
تماس و مشاوره