درباره مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه چه می دانید؟

درباره مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه چه می دانید؟ طی این متن به مزایا و روش اخذ اقامت در این کشور با کمک دفتر مهاجرتی بیسان اشاره می کنیم.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

درباره مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه چه می دانید؟ 

مقدمه ای بر مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه 
مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه باعث شده است تا ثروتمندان و سرمایه گذاران بی شماری از سراسر دنیا برای گرفتن اقامت این کشور اقدام نمایند. از طرف دیگر، فرانسه سرزمین شعر، هنر و ادبیات داستانی است. تمامی زیبایی های دنیا در این کشور اروپایی گرد آمده است.  برج ایفل، کافه های حاشیه رود سن، ریویرا و مناظر بکر و طبیعت سرسبز فرانسه برای همه جذابیت دارند. با این همه، برای زندگی در فرانسه نیاز است که افراد متقاضی، واجد برخی شرایط باشند. رویای زندگی در فرانسه با روش های مختلفی قابل دستیابی است. یکی از این مسیرها، تمکن مالی است که می تواند مزایای بی شماری را برای فرد متقاضی فراهم آورد. قبل از اینکه به مزایای این نوع شیوه اقامتی بپردازیم، اجازه بدهید درباره شرط اصلی به دست آوردن اخذ اقامت به روش تمکن مالی با شما گفتگو کنیم. بیسان کمپانی، به عنوان بهترین دفتر مهاجرتی، شما را برای گرفتن این نوع اقامت یاری خواهد رساند. 


شرط اصلی رسیدن به مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه چیست؟ 
گرفتن اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی، نیازمند چند شرط مهم است. اگر می خواهید از مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه بهره مند شوید، باید قبل از هر چیز از شرایط آن آگاه شوید. همانطور که می دانید، فرانسه دارای امکانات رفاهی بالایی است. با این همه گرفتن اقامت در این کشور کمی سخت و در عین حال گیج کننده است. از همین رو، قبل از هر گونه اقدامی، باید تمامی روش های اخذ اقامت در این کشور را مطالعه کنید. اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی، نیازمند اثبات تمکن مالی و توانایی فرد متقاضی در این کشور است. متقاضی این نوع اقامت باید به قدری توان مالی داشته باشد که نیازی نبیند که در این کشور کار کند. اگر می خواهید اقامت در این کشور را به دست آورید، باید به همراه خانواده تان یک اقامت یک ساله دریافت نمایید. در طول این یک سال، تمامی حقوق شهروندی اقامت بلند مدت برای شما و خانواده تان اعمال خواهد شد. 
شما می توانید طی این یک سال، مانند فردی که از مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه بهره مند است، به کشورهای عضو شینگن سفر کنید. طی این مدت، امکان  استفاده از سایر مزایای قامت اروپا برای شما و خانواده تان فراهم است. اقامت یک ساله تمکن مالی فرانسه را می توان هر ساله تمدید کرد. بعد از پنج سال، فرد متقاضی می تواند برای گرفتن اقامت ده ساله یا دائم اقدام نماید. 

 

مدارکی که نشان می دهد که شما از نظر مالی مشکلی ندارید

 

 چگونه می‌توان از طریق برگه (POF) به مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه دست یافت؟ 

یک از شروطی که شما را به مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه نزدیک می کند، در اختیار داشتن برگه (POF) است. این برگه، به برگه تمکن مالی یا مدرک تمکن مالی معروف است. شما باید این سند را به سفارت فرانسه برده و از طریق آن نشان بدهید که قادر هستید هزینه‌های مالی و اقتصادی خود و خانواده‌تان را در طول مدت اقامت در این کشور بپردازید. این برگه لازم است بر روی سربرگ رسمی یک موسسه معتبر به چاپ رسیده باشد. روی این سند باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، نشانی و اطلاعات موسسه مالی قید شده باشد. همچنین فهرست حساب های بانکی، موجودی حساب های بانکی و معدل موجودی هر حساب در طول شش ماه گذشته از دیگر مواردی است که باید روی این برگه درج شود. درستی این اطلاعات به وسیله سفارت فرانسه برای دادن اقامت تمکن مالی بررسی خواهد شد. 

همچنین، ایرانیانی که مایل هستند اقامت تمکن مالی فرانسه را دریافت نمایند، باید برای یک سال حداقل یک الی یک و نیم میلیارد تومان در حساب بانکی خود یا سرپرست خود داشته باشند. یکی دیگر از شروط به دست آوردن این نوع اقامت، عدم سوابق کیفری فرد متقاضی است. اگر فیش بازنشستگی شما به نحوی است که می تواند پاسخگوی مخارج زندگی در فرانسه باشد، می توان از آن برای اثبات تمکن مالی استفاده کرد. برگه درآمد از سهام کارخانه جات و موسسات و غیره نیز برای اثبات تمکن مالی مفید هستند. 

 

رویای رسیدن به اقامت فرانسه با اثبات تمکن مالی

 

مزایای اقامت تمکن مالی فرانسه شامل چه مواردی می شود؟ 

مزایا اقامت تمکن مالی فرانسه به یک یا دو مورد ختم نمی شود. این روش مزایای بسیاری را به همراه دارد. اول اینکه شما در یکی از بهترین، زیباترین و ثروتمندترین کشورهای دنیا زندگی خواهید کرد. شما ضمن زندگی در این کشور، خواهید توانست از سیستم بهداشت عالی در فرانسه نیز بهره مند شوید. سطح آموزش های مدارس و دانشگاه های این کشور بی نظیر است. اقتصاد قوی فرانسه شما را از نظر روانی در حاشیه امنی قرار می دهد. شما می توانید از مزایای اجتماعی مانند حمل و نقل عمومی، خرید یا اجاره خانه با برنامه های کمک دولتی نیز بهره مند شوید. ناگفته نماند، گرفتن اقامت تمکن مالی شما را به رویای شهروندی در این کشور اروپایی نیز می رساند. دفتر مهاجرتی بیسان برای گرفتن اقامت تمکن مالی فرانسه در کنارتان خواهد بود. 

مقالات مرتبط

10 مزیت خرید ملک در فرانسه ادامه مطلب
آشنایی با مزایا و روش های دریافت پاسپورت دومینیکا ادامه مطلب
بررسی ثبت شرکت در فرانسه ادامه مطلب
اقامت تمکن مالی فرانسه و شرایط آن ادامه مطلب
تماس و مشاوره